Cytat:
Mam trzeciego Mondeo Mk4 i koledzy też mają i u nikogo nie ma tych odprysków.Na forum niemieckim pisze jeden o tym i zaleca przyklejenie foli na krytyczne miejsca,jednocześnie podkreśla że chyba jego 18 calowe koła z szerokimi oponami są winne.Znowu moj kolega ma 19 calówki i nie ma problemu z odpryskami.Może problem powoduje forma bieżnika opony?
|
No ale ja śmigam na mniejszych rozmiarach (zima 16, lato 17) i to tych najbardziej zalecanych przez Forda. Także to nie kwestia 18'stek. Rzeźba bieżnika na zimę to opony kierunkowe (standard w zimówkach), a na lato asymetryczne. Czyli też nie. Chyba, że to co piszę czyli bieżnik lepiący się do nawierzchni. Co jest zaletą bo opony zajefajnie trzymają się nawierzchni, ale może robią takie jaja... Czy ktoś z Was jeździ w zimie na Continentalach TS860 lub w lecie na Dunlopach RT2?
Albo może to całkowicie ślepy trop. Z tym, że muszę znaleźć przyczynę bo umrę z w****u, jeśli mam dłużej słuchać tego piasku walącego po drzwiach.
Edit1:
Tutaj widzę kolega w UK miał dokładnie to samo co ja ale nikt nie doszedł do konsensusu co jest przyczyną:
http://www.talkford.com/community/to...over-paintwork
Poza oczywistymi strzałami, że to jest jakość farby. W co nie wierzę. Dziś w galerii oglądałem białego MK4 i nic takiego nie miał (choć fakt, na białym byłoby to słabiej widoczne).
Edit2:
Kurka po to kupowałem MK4 (zastanawiałem się nad innymi autami), żeby mieć auto mega popularne po to aby m.in. z góry wiedzieć o nim wszystko i w razie problemów mieć te które już mieli inni i jest na nie milion lekarstw (alternatywą było np. Volvo V60 ale tam jest mniej użytkowników - mniej gotowych opinii itd.). A tu już drugi dziwny problem
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.