z DRL powinny być trzy +High + Low -masa.
Mase gdzie masz podpiętą?
Sprawa jest prosta.
Bierzesz sygnał z postoju i podajesz na cewkę, to jest Twój trigger/sygnał sterujący. Kiedy zapalasz mijania/postój cewka zmienia położenie i w jednej pozycji masz napięcie na dziennych w innej pozycji go nie masz.
Prąd na zasilanie dziennych bierzesz z miejsca gdzie pojawia się po przekręceniu kluczyka. Ewentualnie możesz wziąć z aku, jeśli znajdziesz mase która zostaje odcięta po zgaszeniu silnika, nie wiem czy czasem na mijania tak nie jest. Jak będziesz coś brał z aku zawsze daj bezpiecznik np 5A
Chyba wszystko.
Jak cinżko to rozrysuje, albo nakręcę film z wyjaśnieniem na tablicy jak w szkole
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.