Koledzy i koleżanki może ktoś coś podpowie. Chodzi o wyciek oleju w silniku jak wyżej, olej pojawia się w okolicach wlewu oleju, pryska na maskę od spodu gromadzi się pomiędzy elementem oznaczonym czerwoną strzałką na zdjęciu, a blokiem silnika. /zdjęcie poglądowe z internetu/.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Na tym elemencie /jego metalowej pokrywie od przodu widoczne są ślady delikatnego uderzenia/ po wypadku. Po odkręceniu korka przedmuch jest niewielki brak dymu, brak przedmuchu i dymu z bagnetu, olej czysty /już do wymiany ale nie widać płynu/. Odnoszę wrażenie ze ta chodniczka nie jest dobrze dokręcona do bloku silnika od strony alternatora. Na zdjęciu poniżej widać olej i śrubę która sprawia wrażenie odkręconej, zaznaczyłem ja czerwona strzałką.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Na tym zdjęciu nie widać ale mam wrażenie że widać uszczelkę pomiędzy blokiem a chłodnicą. Rozpryskiwanie oleju może wynikać z pracy wiatraka ale nie koniecznie.
Ta chodniczka z przodu może na połączeniu z silnikiem przepuszczać olej?
Na koniec praca silnika do oceny silnik w miarę nagrzany, stan oleju blisko max ale nie wiem czy nie dolewali.
Dźwięk silnika 1,5 EcoBoost
Edit doszukałem się to chłodnica powietrza wiec sama w sobie nie ma raczej styczności z olejem, pytanie skąd tam się bierze olej?
Możliwe że olej został tam nalany podczas nieuważnego dolewania i nieszczelny dolot powoduje jego rozpylanie, trzeba bedzie umyć wysuszyć i sprawdzić czy się pojawi znowu a potem zająć sie tym dolotem powietrza.
Dla potomnych tak to wygląda od strony silnika
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Właśnie tę czerwoną uszczelkę widziałem patrząc sie od góry. Śruba o którą mi chodzi to pierwsza od prawej na powyższym zdjęciu. po montażu będzie to pierwsza od lewej najbliżej do alternatora..