Temat: [Galaxy 1994-2000] Termostat (wymiana) przy silniku 2.3
View Single Post
Stary 02-11-2017, 20:25   #38
ahrutsky
ford::amateur
 
Avatar ahrutsky
 
Imię: Andrew
Zarejestrowany: 05-03-2016
Skąd: Białoruś
Model: Ford Galaxy mk-I
Silnik: 2.3i 16v dohc Y5B
Rocznik: 1998
Postów: 5
Domyślnie Odp: Termostat (wymiana) przy silniku 2.3

Cytat:
Napisał galo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jest też jeszcze jedna taka rzecz że termostat od lady ma otwarcie 87 stopni a termostat montowany przy bloku ten który w serwisach podają że niby jest od tego modelu ma otwarcie 88 stopni.

Jest prawdopodobne, że w pary zarówno termostaty pracują jak naczynia komunikacyjne. I w pewnym momencie jest ich rodzaj rezonansu w ich pracy. Z czasem system temperatury jest ustawiony na stałe.
Silniki turbośmigłowe VW wyposażone są również w termostat w obudowie. Tylny grzejnik jest zasilany przez to.
Najpierw był to trójnik z otworem kalibracyjnym N90782601. Później tee zastąpiono termostatem w obudowie nr 7M0820295.
Podobnie jak termostat w przypadku nr 7M0820295 jest ustawiony na temperaturę 60 stopni.

Jeszcze raz przepraszam za mój polski. Wszystko pisane przez tłumacza Google
ahrutsky jest offline   Odpowiedź z Cytatem