View Single Post
Stary 29-11-2017, 11:27   #4478
prokop123
ford::advanced
 
Avatar prokop123
 
Zarejestrowany: 20-09-2013
Skąd: Warszawa
Model: Q3 Sportback S line
Silnik: 2.0 245 KM 4x4
Rocznik: 2024
Postów: 267
Domyślnie Odp: Mondeo 2015 vs konkurencyjne auta

Wczoraj z kolegą zrobiłem 700 km jego BMW 7 w M-pakiecie ,2017r - 609 KM, full opcja za 800 KPLN, wszystko mająca limuzyna, wybornie cicha a zawieszenie wręcz bajeczne.
Ja jako kierowca Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Myślałem że po tylu km w takim aucie doznam szoku jak wejdę do mojego mondeo.

Jednak do 140 km cichość w kabinie wręcz identyczna, Nawet zaryzykowałby stwierdzenie że do 140 w Vignale jest ciszej, a to dlatego że jego pakiet M bulgotał w wydechu a wydech Mondeo ma jedno zadanie, tłumić ile się da.

Na tych samych progach zwalniających mondeo nie odstępował komfortem przejazdu, Myślę że różnica byłaby dopiero gdyby prędkość najazdu była większa np z 40 km w taki próg wtedy zawieszenie BMW przepłynąłoby po progu a mondek by zwyczajnie podskoczył.

Przyśpieszenie
240 KM - 1562 kg - 7,9s 0/100
609 KM - 2255 kg - 3,7s 0/100

Niby przepaść ale na S2 ( oczywiście w niemczech) wracając wczoraj do domu rozpędziłem bez trudu Mondka do 240, błyskawicznie, bez zadyszki, wskazówka momentalnie dojechała do tej wartości i jeszcze chciał jechać szybciej.
Wcale nie czułem że BMW miało 2x wiecej KM bo przy tak wielkiej masie auto po prostu godnie się rozpędzało ale efektu wgniatania głowy w zagłówek nie było.

Wnętrze w BMW wiadomo, klasa sama w sobie, sama skóra z siedzeń w pakiecie dodatkowym warta była 20 KPLN... jednak wsiadając do Mondeo Vignale nie czułem się jak w biedawozie.

Jeszcze coś na minus BMW.
Kompletnie głupie, skomplikowane, nie intuicyjne sterowanie komputerem, to pokrętło i gesty są po prostu uciążliwe, 2x szybciej tą samą czynność idzie wykonac w Sync3 klikając po ekranie.

Reasumując po całym dniu spędzonym w najbogatszej wersji BMW 7 twierdze że Mondek Vignale za 147tys które za niego dałem w zupełności broni się i wykończeniem i wyciszeniem,. Przyśpieszenie przy tej wadze auta wcale nie ujmuje zajebistości.

Opcja wydania 800 KPLN na auto które względem wyposażenia Vignale w wyposażeniu ma dodatkowo jakieś gesty, trochę bardziej inteligentny tempomat i lepsze nagłośnienie to opcja tylko dla bogatych. bajery jak tv z tyłu nie biore nawet pod uwagę.

Z BMW zabrałbym do siebie tylko przydatną kamerę parkowania z przodu i 3D w okół auta.
Zawieszenia bym nie chciał bo 1 amortyzator ponad 10 KPLN kosztuje Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Ostatnio edytowane przez prokop123 ; 29-11-2017 o 11:38
prokop123 jest offline   Odpowiedź z Cytatem