Temat: [S-MAX 2006-2015] BŁĄD P003 i P003A
View Single Post
Stary 30-12-2017, 15:45   #19
mkaminski100
ford::expert
 
Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
Domyślnie Odp: BŁĄD P003 i POO3A

Spoko, to na 99% zapowietrzony układ. Jeżeli zeszło ci paliwo z filtra to pompa niskiego ciśnienia tak łatwo go nie pociągnie, bo cały układ jest pusty a to nie jest pompa podciśnienia.
Do odpowietrzania tego układu stosuje się gruszkę. Auta z grupy PSA mają zamontowana gruszkę na stałe, a Ford oszczędza...
Wpinasz gruszkę w wejście filtra i pompujesz lekko i odkręcasz odpowietrznik na górze filtra. Jak się pojawi paliwo to zakrecasz, pompujesz i kręcisz aż auto odpali.
Jeżeli nie masz gruszki to musisz zaciągnąć paliwo na wyjściu z filtra, potem odpinasz wężyk doprowadzający paliwo do filtra (ten po lewej, inaczej zassa znów paliwo znów do baku), składasz i kręcisz. Efekt jest czasami mizerny. Ja robię tylko na gruszkę, żeby pompa nie chodziła na sucho.

Sent from my XT1650 using Tapatalk
mkaminski100 jest offline   Odpowiedź z Cytatem