View Single Post
Stary 24-02-2018, 15:49   #1
tedi_k
FCP member
 
Avatar tedi_k
 
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,675
Domyślnie Dołożenie tempomatu i innych ficzerów

No to zaczynamy...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Dzisiaj była u mnie pierwsza Fiesta MK8, którą Salon sprzedał na zasadzie "co prawda chce Pan tempomat, ale my na placu mamy tylko takie bez tempomatu..."Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Udało się tempomat dołożyć i aktywować! Przy okazji wyszło, że rodzajów lewych klawiszy w MK8 jest "bez liku"... Na szczęście ASO założyło właściwe pod tempomat i udało się wszytko uruchomić!Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Autko miało asystenta pasa ruchu (czyli miało kamerę IPMA) - nie miało aktywnych autmatycznych świateł długich (AHB) i monitorowania zmęczenia kierowcy (DAS) - obie funkcje się aktywowały. Zrobione też zostało menu autozamykania po ruszeniu.

W Sync3 włączyłem wizualizację klimatyzacji jednostrefowej i grzania foteli. Działa.

Jak widać przybył kolejny pojazd z wdzięcznym obszarem "poprawek po fabryce"...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM

Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 24-02-2018 o 18:01
tedi_k jest offline   Odpowiedź z Cytatem