Dokładnie tak, niestety na każdym kloszu jest naklejka z informacją jakiej żarówki/palnika można użyć do danego typu lampy. W Smax występują 3 rodzaje lamp zwykły halogen H7, halogen soczewka (chyba) H1 z doświetlaniem zakrętów również H1 i xenon D1S z doświetlaniem zakrętów H1. tak więc tylko takiego źródła światła xenon można, użyć aby było to zgodne z homologacją.
Jeśli chodzi o klosz xenon i D1S a D5S żarówki są identyczne jest tylko kwestia przetwornic do xenon te do D1S(35W) są inne niż D8S(25W).
pomysł założenia D1S upadł w oryginalnych reflektorach xenon... pytałem nawet na okręgowych stacjach diagnostycznych. Jedni mówili, że prawo dopuszcza, drudzy, że reflektor wtedy traci homologacje. "Życie" natomiast zweryfikuje to prosto jak policja dokona kontroli to nie wnika... FORD SMAX + Xenon = zawsze spryskiwacze i poziomowanie, każde wątpliwości i tak kończą się stacją diagnostyczną.
Wkładanie żarówek innych niż fabryczna jest kiepski pomysłem... takie rozwiązania bardzo oślepiają innych uczestników ruchu. Niestety coś o tym wiem... codziennie rano spotykam takich na drogach w KRK nawet samo przyciemniające lusterko wsteczne nie pomaga
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.