Temat: [Mondeo 2007-2014] Kontrolka ESP i tryb awaryjny
View Single Post
Stary 13-04-2018, 14:28   #1
daras23
ford::beginner
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 31-01-2015
Skąd: Kalisz
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 19
Domyślnie Kontrolka ESP i tryb awaryjny

Witam mam problem w moim mondeo mk4 2.0 TDCI,Od początku tygodnia podczas jazdy wyskakuję mi kontrolka ESP i auto wchodzi w tryb awaryjny.Po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu po krótkiej jeździe znów się zapala,a po trzech czterech razach wyskakuje również Check Engine.Posiadam Forscana i po skasowaniu błędów problem powraca.Turbina była wymieniana z pół roku temu,auto ma usunięty DPF oraz wyłączony EGR. Z góry dziękuje za jakieś porady od czego zacząć szukać problemu.Wrzucam również plik z Forscana z błędami za każdym razem wyskakują te same>Pozdrawiam
===PCM DTC P003A:17-6C===
Kod: P003A - Przekroczony limit programowania polozenia mechanizmu sterowania cisnieniem doladowania turbosprezarki/sprezarki doladowujacej A
Dodatkowe symptomy usterki:
- Napięcie w obwodzie powyżej wartości progowej
Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC
- Test nie został ukończony
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
===END PCM DTC P003A:17-6C===
===PCM DTC P2263:73-EC===
Kod: P2263 - Działanie układu ciśnienia doładowania turbosprężarki/sprężarki doładowującej
Dodatkowe symptomy usterki:
- Siłownik zablokowany w położeniu zamkniętym
Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Lampka sygnalizująca wadliwe działanie układu włączona przy tym DTC
- Test nie został ukończony
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
Szczegóły kodów usterek
Możliwe przyczyny :
Usterka elektryczna w obwodzie sterowania turbosprezarka.
Usterka elektryczna czujnika MAP.
Sprawd, czy zcza nie s uszkodzone, czy nie dostajsi do nich woda, czy nie s skorodowane itd.
Jeśli kod został zapisany na biegu jałowym, wymień turbosprężarkę. Jeśli kod nie został zapisany na biegu jałowym, sprawdź pod kątem usterek MAP.
===END PCM DTC P2263:73-EC===
===OBDII DTC P2263-C===
Kod: P2263 - Działanie układu sterowania ciśnieniem doładowania turbosprężarki/sprężarki doładowującej
Status:
- Potwierdzony - usterka jest potwierdzona
Moduł: Diagnostyka pokładowa II
===END OBDII DTC P2263-C===
===SASM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
Moduł: Moduł czujnika kąta skrętu układu kierowniczego
===END SASM DTC Brak===
===ABS DTC U0401:68-08===
Kod: U0401 - Nieprawidłowe dane uzyskane z ECM/PCM
Dodatkowe symptomy usterki:
- Informacje o zdarzeniu
Status:
- DTC zmienia się w usterkę stałą - usterka sporadyczna w czasie wydania polecenia
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC
Moduł: Moduł układu przeciwblokującego ABS / Układu przeciwpoślizgowego TCS
===END ABS DTC U0401:68-08===
===HCM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
Moduł: Moduł regulacji reflektorów
===END HCM DTC Brak===
===BCMii DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
Moduł: Modul sterujacy ukladami nadwozia
===END BCMii DTC Brak===
===VDM DTC U0401:68-6C===
Kod: U0401 - Nieprawidłowe dane uzyskane z ECM/PCM
Dodatkowe symptomy usterki:
- Informacje o zdarzeniu
Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC
- Test nie został ukończony
Moduł: Moduł systemu bezpieczeństwa czuwającego nad stabilnością układu jezdnego (Vehicle Dynamics Module)
Zamrożone ramki :
-GLOBTIM: -1456394 min - Globalny czas rzeczywisty
-TOTDIST: 276956.0 km - Całkowity (przebyty) dystans
-MAINECUV: 14.25 V - Zasilanie główne sterownika ECU
-INCARTMP: 19 °C - Temperatura wewnątrz pojazdu
-OUTTMP: 7 °C - Temperatura zewnętrzna odczytywana przez czujnik.
===END VDM DTC U0401:68-6C===
Załączone Pliki
Typ Pliku: txt bv.txt (3.3 KB, 2 wyświetleń)
daras23 jest offline   Odpowiedź z Cytatem