Dzięki za info... i za linka. Przeglądając wątek o twoim eSiu, natrafiłem na taki komentarz:
Cytat:
Aisin może i rzeczywiście stary i paliwowo nieekonomiczny ale jeśli chodzi o kickdown o 2-3 biegi przy starcie do wyprzedzania to żadna dwusprzęgłówka nie da rady hydrokinetykowi.
A, chłodnica oleju nie pomoże na za duży moment. Nic a nic. Za to pomoże olejowi żeby się breja nie robiła. No i skrzyni też pomoże. Po jej montażu temperatura oleju spadła o 30C pod pełnym butem przez 200km. Rzadko sprawdzam, bo głównie podglądam wskazania z PCMa, ale 100C to już nie widuję. A 130 łapałem bez trudu.
A czy coś może pomóc na za duży moment? W sumie skrzynia sama sobie pomaga. Jak tylko but wpadnie w podłogę to robi kickdown a na wyższych obrotach moment już jest w normie. Do tego rozłożony przez większą ilość obrotów. Gdyby nie ten wyjący konwerter to chodzi całkiem całkiem.
tapatalk
|
https://forum.fordclubpolska.org/sho...&postcount=309
Czyli jednak gra warta świeczki
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Czy pamiętasz może o ile się zwiększyła pojemność układu, tj. czy musiałeś wlać więcej oleju, czy to pomijalne?