Cytat:
Dodam tylko że otworzyłem klapę. Rozkrecajac od środka uchwyt zamka od karoserii, zdejmując przy tym nakładkę na próg. Rozebralem tapicerkę klapy. Potem zdjąłem pasek chromowany klapy z mikro wyłącznikiem ułamując 3 zaczepy ��. Zacząłem od dupy strony bo stycznik jest ok. Rozebrałem zamek trzeba było go odblokować wkładając i popychajac w środku srubokrecikiem białą plastikowa zapadkę. Rozebralem go dalej podłączyłem na krótko i silniczek obraca zebatką. Doszedłem do tego który kabelek z 4 dochodzacych do zamka jest odpowiedzialny za otwarcie. No i dupa. Nie dochodzi do niego napięciea powinno jak wciskam na pilocie 2x klapa. I co teraz? Gdzie są te bezpieczniki czy stycznik odpowiedzialny za zamek. Dodam tylko że wlew paliwa otwiera się normalnie. Jakieś podpowiedzi bo mam rozkreocne całe auto a potrzebuje je użytkować.
|
Teodor zastanawiam się ja dobrać się od wew do zamka,
co i jak odkręcić jak uchwyty, mocowania są zasłonięte (klapa jest zamknięta)