View Single Post
Stary 29-06-2018, 15:11   #5
sagemini
ford::amateur
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 18-07-2012
Skąd: Częstochowa
Model: Focus MK2
Silnik: Duratec 2.0
Rocznik: 2005
Postów: 8
Domyślnie Odp: 2.0 Duratec-HE: po starcie wchodzi na wysokie obroty

To chyba nie do końca taki sam problem bo u mnie obroty nie skaczą tylko po odpaleniu ale również w czasie jazdy, niezależnie czy silnik jest zimny czy ciepły. Poza tym mam nowy akumulator i z nim akurat nie mam najmniejszego problemu.

Edit: Jakie napięcie akumulatora/ładowania macie w teście zegarów na odpalonym silniku?. Przed chwilą sprawdziłem i u mnie waha się to w granicach 12.1 - 13.4V co wydaje mi się być maławo. Optymalnie powinno być w zakresie 14.1 - 14.5V. Wezmę dziś miernik i sprawdzę jeszcze co on mi pokaże bo może ta sugestia kolegi Hooch180 będzie pomocna i nie akumulator u mnie będzie ponosił winę za dziwne zachowanie silnika i obrotów a właśnie uszkodzony alternator/regulator napięcia.

Ostatnio edytowane przez sagemini ; 29-06-2018 o 18:02
sagemini jest offline   Odpowiedź z Cytatem