View Single Post
Stary 02-09-2018, 15:25   #16
grundi_bdg
ford::advanced
 
Avatar grundi_bdg
 
Imię: Arek
Zarejestrowany: 24-01-2015
Skąd: Bydgoszcz
Model: Ford Connect ACTIVE/Kia ProCeed GT MY2022
Silnik: 1,5 TDCI 120 KM /1,6 T-GDi 206 KM
Rocznik: 2022/2021
Postów: 332
Domyślnie Odp: 1,6 TDCI falowanie obrotów, przerywanie, lekkie zamulenie

Cytat:
Napisał lucas4891 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
.

Bump: a co z tym elektrozaworem sterowania turbo. Wymieniony?
zawór wymieniony, generalnie po 100km stwierdzam, że jest jak by lepiej, zdarza się że wskazówka odchyli się od normy, ale nie jest to już tak bardzo uciążliwe jak wcześniej, co do mocy? sam już nie wiem, może to chodzi o to że codziennie jeżdżę mocniejszym dieslem niby silnik bardzo podobny mocy tylko 100KM ( 1,6 hdi 100KM BlueHDi w citroen berlingo) ale jakoś mocniejszy niż ten żony, po zaślepieniu EGR ustało też przerywanie, co prawda nie miałem jeszcze okazji jechać poza miasto żonowozem ale i w mieście się zdarzało poszarpać,

Na chwilę obecną wydaje mi się że uporałem się z problemami,
Poszarpywanie - zaślepienie EGR
Falowanie obrotów i zamulenie - wymiana Elektrozaworu sterowania turbiną

Jak się coś zmieni dam znać.
grundi_bdg jest offline   Odpowiedź z Cytatem