View Single Post
Stary 12-09-2018, 23:11   #5
36ha
ford::specialist
 
Avatar 36ha
 
Zarejestrowany: 17-02-2013
Skąd: Mielec
Model: Ford focus mk1/mk3
Silnik: 1,6b/1,5 eb - 100km/182km
Rocznik: 1999/2015
Postów: 597
Domyślnie Odp: Konserwacja profili zamkniętych (karoseria)

Nie wiem jak jest mk2 ale w moim porzednim mk1 nawierciłem otwornicą fi 20 trzy otwory jeden pod słupkiem środkowymi i po jednym przy kołach na lakierowanym elemencie progu od dołu następnie zaślepiłem zaślepkami.W mk1 jeśli przetniemy próg w poprzek to zobaczymy że jest tam dwie komory zewnętrzna lakierowana oraz druga pod spodem wewnętrzna do której dostęp jest przez kilka korków gumowych wzdłuż progu pod spodem.Wpuszczając konserwacje w otwory po korkach gumowych wzdłuż progu zupełnie nie zabezpieczamy komory zewnętrznej.Przekonałem się na własnym aucie gdzie po kilku latach musiałem wymieniać progi.Myślę że mk2 jest podobnie .
36ha jest offline   Odpowiedź z Cytatem