View Single Post
Stary 08-10-2018, 23:51   #25
latar
FCP member
 
Avatar latar
 
Zarejestrowany: 29-04-2009
Skąd: jeleniogórskie
Model: S-Max TitS
Silnik: 2.2 230KM by heko
Rocznik: 2011
Postów: 2,158
Domyślnie Odp: jak prawidłowo powinien być wykonany chip tuning

Grzechu z TuneFORCE chyba przesadza. Nie wierzę, że każde DW10C robi po 3-4h. A jeśli tak to marnuje czas. I swój i klienta. Na mój gust to zupełnie niepotrzebne. Walka o kolejne 2-5KM czy bardziej płaski moment przy 2700? Po co? Klient nie będzie bardziej zadowolony.

Oczywiście jak coś nie bangla to co innego. Trzeba się pochylić. lukas_ko to z 10x na korektach był a i tak zabezpieczenia potrafił wywalić. Talent ma. Obaj panowie mają przerobione setki tych silników, jeśli nie 1000+. Własny program już mają taki, że grają jedynie niuansami. Pewnie najbardziej dla własnej satysfakcji.

Jak wszystko dobrze to rolki, wgranie softu przez obd, rolki i po max 1h do domu. Asfalt czeka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.


A Grzechu to ma inny problem: Stroisz?! [emoji14]

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
__________________
Było Mondeo MK3, był Focus MK2, jest pekaes - pierwszy po wizycie u Heko reszta się nie doczekała
latar jest offline   Odpowiedź z Cytatem