Cytat:
Czyżby oznaczało to, że i mnie czeka wymiana silniczka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ?
|
Nie panikuj jeszcze. Najpierw sam sprawdź połączenie do silniczka. Idą tam 3 kabelki jak już opisywałem. Czasem lubią się przecierać i to także jest problemem w poprawnym działaniu żaluzji. Tym bardziej, że te kable są dość mocno upchnięte pod kątem... Co do silniczka samego. Dysponuje takim sprawnym, koszt 100 zł z przesyłką.
Co do wczesniejszej odpowiedzi kolegi wczesniej
Cytat:
Witam.
U mnie jest cosik nie tak ponieważ wymieniłem silniczek i niby ta żaluzja chodzi ale teraz przy mrozach jest cały czas otwarta dziwne.Jak ją zamknę ręcznie po zgaszeniu silnika to przy następnym odpaleniu wędruje do otwarcia i tak pozostaje .Jeszcze jedno nie ma tego kontrolnego zamknięcia i otwarcia . po podłączeniu forscana pokazuje różne wartości otwarcia przy prędkościach ale wg mnie to ona nie zamyka
Czy spotkał się ktoś z czymś takim?
|
Ona musi zrobić test otwarcia/zamknięcia. W taką pogode jak jest teraz to u mnie sie od razu zamyka po takim teście i szybko dogrzewa silnik. Potem lekko sę otwiera i jak juz wspomniałeś można to podejrzeć pod odpowiednim PIDem w Forscanie. Sprawdz okablowanie porządnie, bo może gdzies nie hula lub łopatka się przekręciła. One też muszą "siedzieć" w swoich korytkach, bo są od siebie jakby zależne
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.