View Single Post
Stary 22-12-2018, 16:17   #15
Czarnecki
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 30-07-2016
Model: Ford S-Max
Silnik: 2.0 Ecoboost 240KM
Rocznik: 2011 Lift
Postów: 212
Domyślnie Odp: Co przy okazji wymiany przednich amortyzatorów IVDC?

Mam już to za sobą, S-Maksik teraz sunie jak po torze, zawieszenie pracuje wyraźnie lepiej niż z wylanym lewym amortyzatorem IVDC oraz zniknęło popukiwania na niewielkich dziurach poprzecznych Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Dla potomnych... Całość wyniosła mnie 3500zł - części własne w bagażniku (amortyzatory + komplet elementów kolumn McPersona), wymiana w ASO z ustawieniem zbieżności kół i geometrii zawieszenia. Normalnie, w ASO kupiłbym za to jeden amortyzator za 2700zł... Jakbym wiedział przed jakie śruby/nakrętki są jeszcze potrzebne to urwałbym kolejne 100zł, bo w serwisie kasują za takie pierdy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Sprężyny zostawiłem stare, ale na moją prośbę porównali ich wysokość po demontażu z fabrycznie nowymi i różnicy praktycznie nie było, brak korozji, kolorowe oznaczenia widoczne idealnie. Także zdecydowanie nie zalecam wymiany sprężyn, koszt oryginałów 1200zł komplet, a zamienniki o innych, nieznanych parametrach.

Jakby ktoś chciał szczegóły co, gdzie obecnie kupować jak najtaniej oraz pełny wykaz potrzebnych gratów to proszę napisać w temacie, mogę zrobić pełne zestawienie z każdą śrubką. Koszt w ASO z gratami x3 na takich samych częściach, makabra... :/

Pozdrawiam!

Ostatnio edytowane przez Czarnecki ; 22-12-2018 o 16:33
Czarnecki jest offline   Odpowiedź z Cytatem