Ja chciałbym podziękować
@
hampel08
i
@
dzwiedziu
za zgłębienie tematu i zdjęcia. Przydały się w moim przypadku.
U mnie akumulator padł całkowicie.
Po wymianie na nowy miałem duże problemy z wyłączeniem silnika (zegary gasły, silnik nie).
Po podpięciu pod komputer kod B10E7 - obwód zwarty do akumulatora oraz problem z automatyczną regulacją obu reflektorów ksenonowych (świeciły na maksa w dół).
Po przejrzeniu forum od razu wziąłem się za sprawdzanie BCM i pompki spryskiwacza.
Po stronie BCM dwa piny okopcone (zobaczyłem to dopiero jak wyjąłem BCM z samochodu) + niebieskie pozostałości po płynie od spryskiwaczy.
Jeden z nich wręcz przepalony - trzeba rozbierać BCM i kombinować by wzmocnić / wymienić pin.
Wtyczka - okopcona (dokładnie tak jak na zdjęciach).
Po zdjęciu prawego koła, rozebraniu nadkola i wyjęciu pompki - wtyczka zasilająca mokra, pompka nie ma uszczelki i też wszystko mokre.
Wymieniłem pompkę na właściwą + naprawa pinu w BCM, złożenie całości i na razie jest ok.
Apeluję do wszystkich posiadaczy Focusa mk3, sprawdźcie czy macie poprawioną wersję pompki i czy piny w BCM nie są okopcone!
Przecież to grozi pożarem!!
Z elektryką nie ma żartów.