Kupiłem ICar2 ora ForScan Lite.
Na dzien dorby otrzymełem-> opatrz załącznik 1,2 oraz 3.
Bump: update 26.02.2019 -2nd loop
Przypominam chodzi o C-maxa 2.0TDCI 110kW.
Następnie ruszyłem w miasto logując dane, z menu ForScan wybrałem wszystko co w opisie miało "lambda". Po 20 min wyłoniłem pierwszych podejrzanych.
1.) OSHDCB1S1 - czyli cykl pracy elementu grzejnego sondy lambda - 1 rząd cylindrów, 1 czujnik.
2.) OSHDCB1S2 - analogicznie 2 czujnik.
Po kilku minutach logowania wartość % na czujniku 2 ulegała zamrożeniu (35.29
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i już nie zmieniała się a w zamian pojawiał się DTC P22AB.
->patrz załączone obrazki
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Po wyłączeniu na chwilę zapłonu sonda 2ga znów na kilka minut odpowiadała podobnie do 1szej sondy, następnie wartość % zamrażała się. Zatrzymanie silnika prze system start-stop powodował że sonda 2-ga dawała wartość 0%.
Wyłączenie stacyjką uzdrawiało sondę na kilka minut.
Teraz pytanie -> to sonda jest zepsuta? ale czemu wyłączenie stacyjki na chwilę ją uzdrawia? a może coś innego?
Co mnie jeszcze martwi to wzrost zapełnienia filtra DPF, dzisiaj ok 14 miał 33% a wieczorem już 45%. Nie mam z czym porównać....
Jest tu ktoś kumaty z jakąś
konstruktywną podpowiedzą/wskazówką?
Średnio działa dodawanie grafik... Jak ktoś chce to pisać na priv i podeślę