Pocieszę Cię, że w niektórych autach jak start/stop zgasi silnik, to się zatrzymują wycieraczki po środku szyby
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
(np. Tucson czy Mini Cooper).
W Fordzie wszystko dalej działa.
A Start/Stop jak odpala w BMW520d tak zazwyczaj każdy prosi żeby to wyłączyć bo za bardzo "drga" przy odpalaniu
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Automatyczne wycieraczki czy światła moim zdaniem działają najlepiej ze wszystkich aut którymi ostatnio jeździłem.
Zarówno Tucson jak i Mini Cooper moim zdaniem zapalały światła za "szybko"
nawet podczas przejazdów pod wiaduktem który jest na długość jakieś 10 metrów
(przy prędkości 80km/h to przelatujesz pod takim wiaduktem moment więc nie widzę sensu żeby się od razu zapalały światła).
Wycieraczki - polecam zajrzeć do mojej recenzji u mnie na youtubie gdzie narzekałem,
że w Mini Cooperze włączone wycieraczki w pozycję Auto przełączają się w Manual pod zgaszeniu silnika.
Wsiadasz na drugi dzień, ruszasz w trasę, zaczyna padać deszcz i musisz pacnąć na manetce przycisk "Auto" bo inaczej same nie zaczną pracować.
Dla mnie to jakieś nieporozumienie
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
W Focusie jak raz przestawiłem manetkę o jedną pozycję w górę w tryb automatyczny,
tak jedyne co robię to od biedy czasami przestawiam czułość sensoru za pomocą pokrętła.
Jedyne czego niektórym (mieliśmy kiedyś dyskusję na forum) brakowało, to możliwości wyłączenia auto a przełączenia na czasówkę.
Tym bardziej że byłaby to tylko kwestia ustawienia w menu komputera,
że manetka od teraz jest jako "czasówka" a pokrętłem regulacji ustawiałoby się interwał.
No ale nie można mieć wszystkiego.