Cytat:
ASO wyda Ci protokół z oględzin, ktoś się pod tym podpisze i bierze za to odpowiedzialność prawną. Jak Ci wyjdzie że rozpadnie ci się po miesiącu od kupna a diagnoza wykazała że element jest w 100% sprawny to można się z nimi procesować że wprowadzili Cię w błąd i masz na 99% wygraną.
|
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Mówisz to z doświadczenia czy czytałeś w internecie? Występowałeś kiedyś na drogę sądową i wiesz jak to w praktyce wygląda? Bo taki scenariusz, jak napisałeś jest możliwy chyba tylko w Magdzie M, a nie w życiu.
Cytat:
Usługa ASO to nie tylko lakier i opony:
Przegląd przed zakupem zawiera następujące kontrole:
działania sprzęgła
sił hamowania
stanu amortyzatorów
grubości powłoki lakierniczej (51 pkt.)
działania klimatyzacji
płynów i ich jakości
zawieszenia (przód i tył)
ewentualnych wycieków
układu wydechowego
powłoki zabezpieczającej nadwozie
w cenie 249 PLN
|
Czyli to samo, co sprawdzasz na SKP (oprócz lakieru i może płynów), za jakieś 80 zł.
Cytat:
Ostatni mój wpis na ten temat.
Mogę ci wysłać namiary na mobilnego sprawdzacza z którego korzystałem.
Ale i tak skończysz w serwisie bo on na swoim motorze nie wozi szarpakow do amortyzatorów i w pełnym zakresie oględzin (drugi stopień) sam jedzie samochodem na stację obsługi lub ASO
|
Jeżeli z Warszawy lub okolic to będę wdzięczny za namiary.