View Single Post
Stary 17-04-2019, 18:23   #4
Deryll
ford::professional
 
Avatar Deryll
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
Domyślnie Odp: Interpretacja wyników próby przelewowej TDCI

Ja do wtrysków bym nie zaglądał na razie. Tak jak mówiłem że najważniejsze jest w jakim stanie jest pompa. Jak raz ci się zdarzył ten błąd to jeździj. Zmień filtr paliwa. W pompie w pierwszej kolejność pada sekcja niskiego ciśnienia co zaciąga ON z baka. Ale i tak nie sprawdzisz bez jej wyjęcia. Jak problem się nasili to pompa na stół.
Deryll jest offline   Odpowiedź z Cytatem