Każde auta mają wady , ale krytykować wszystko a wybrałeś 1.4 tsi??
Tych z początku to nie będe wspominał, uwielbiam pacjentów od tych silników, zaraz jak wchodzi to wiem że zarobie krocie a gość będzie bał się na 2 usiąść tak go tyłek będzie bolał co wszystko w tym złomie trzeba zrobić żeby to zrobiło jeszcze kolejne trochę kilometrów.
Wersja 122 osiągami to się może pościgać z mondkiem mk4 2.0 145 koni wolnossak, krótka skrzynia i tyle.
Róznica taka że w 2.0 145 jedyne co może się tam skichać jak już ma nawalone sporo km albo kupiło się trupa to pierscienie, nowe pierscienie, roweczki dorobione, pierscien z inną budową , poskładać to tam wyjdzie z całą robocizną i czesciami nowymi każdy detal 3 tys zł
przyjedzie pacjent 1.4 tsi, pomijajać że za samo sprzęgiełko od pompy wody i rozrząd skroje go na 4 tysie
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. to gośc nie wie czy nie zrobi 3 tyś km i tłoki się nie rozlecą
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ja całej grupie vag jestem mega wdzięczny bo głownie dzięki ich Mitycznej niezawodności jezdzi tego dużo, a sporo popularnych sypie się lepiej niż inne marki.
na 2.0 tdi, niektórych wersjach 1.9 i takich jak 1.4 tsi to mogłem spokojnie postawić dom bez kredytu.