EDMUN- sam bym tego lepiej nie ujął- dzienikarstwo szoruje dzisiaj po dnie i zaciąga mułem.
Cytat:
Nie wywołuj wilka z lasu... ;-)
|
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Mnogość modeli multibrendowych koncernów powoduje wyrafinowaną grę marketingową,samochód kalkuluje się tak żeby się sprzedawał jak najlepiej i przy okazji ten dany model ma nie zaburzyć procesu sprzedaży innych modeli.
To powoduje że różnice między segmentami zacierają się i segmenty mocno się przenikają,dziś już ramy danego segmentu nie są już tak sztywno określone,walczy się o klienta także za pośrednictwem "bajerów",lub "złotych klamek". A wszystko to zaczyna tracić duszę.Plastikowe jednorazowe wydmuszki o najniższej cenie produkcji w dziejach,zdecydowanie nie warte swojej ceny.