Cytat:
zygert - Co do oleju to znalazłem Millersa tylko 5W30, nie ma 5W20 ......... Jest przecież MILLERS OILS XF LONGLIFE EB 5w20
|
Tak, ale w tym przypadku producent nie chwali sie o walce z LSPI, a w 5W30 tak i takiej odmiany szukalem. Więc dziwi mnie fakt, że tylo 5W30 są na rynku gdzie wprost jest opisana walka z LSPI (dodatki obniżające tarcie czy celowo zmniejszona ilość wapnia i dodane wiecej magnezu).
Swoja droga fajny artykul:
https://www.motor.com/magazine-summa...-pre-ignition/
Cytat:
Frajer to osoba, ktora robi takie rzeczy w ASO. Ja bym przelozyl uzywke, pojezdzil troche i sprzedal. Po co przeplacac?
|
A skąd pewność, że kupisz słupek i będziesz na nim jeździł. Okaże się, że w nim znowu coś innego i znowu wymiana. Jak zapewne wiesz, na słupki gwarancji to sobie można szukać...
Więc dasz za akcję 10tyś-15tyś. i zostaniesz z dwoma uszkodzonymi silnikami. I co wtedy kolejny używany słupek? Może będzie dobry, a może znowu wtopa.
Ten co ma dojście do warsztatu może się bawić w podmianki i reklamacje, ale nagle się okaże, że ten "zaradny" 2 razy straci od tego "frajera".
Więc kolega dużo dał, ale będzie miał święty spokój - czasami to jest więcej warte niż kombinowanie.
Swoją drogą ja pewnie tez brał bym słupek, ale jednak jakby nie patrzeć jest to w naszych realniach duże ryzyko.
Swoją drogą, gdybym miał dojście do warsztatu to sam bym rozebrał silnik i zobaczył w jakim stanie jest cylinder z uszkodzonego tłoka, gdyby był OK, to można się pokusić o rozkręcenie wszystkiego, wyczyszczenie, a majstrowi zlecić do poskładania zgodnie ze sztuką z nowym zestawem kutych tłoków
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. - pytanie tylko czy do 1.5 są, a swoją drogą czy LSPI też ich nie rozwali.
Zawsze to by zmniejszyło koszt, bo majster nie chciał by się bawić za czyszczenie wszystkiego, a dwa nie zrobił by tego zapewne zbyt dokładnie.