Odp: Błąd P003A:17-6C
Witam Kolegów.
Późno piszę, jednak trochę czas mi nie pozwolił za zabranie się do dalszego sprawdzania turbiny. W moim przypadku dużo problemu narobiły mi śrubki, którymi przykręcony był czujnik kopiowania turbo.
Tu powiem, może to nie nowość, ale tak informacyjnie, śrubki którymi jest przykręcony czujnik są bardzo miękkie i wystarczy niewłaściwy kąt śrubokręta i krzyżaka w śrubce nie ma. Dlatego do ich odkręcenia najlepiej użyć krótkiego śrubokręta i trochę poświęcić rękę. Wtedy wykręcają się idealnie.
A teraz dziękuję Koledze lukas4891. Miałeś kolego rację, że "raczej" ma wiele do życzenia. Otóż po odkręceniu i delikatnym wyjęciu czujnika z gruszki błąd się kasuje i nie powraca. Wystarczy, że go dokładnie docisnę błąd P003A: 16-2D powraca. Dlatego, że po wysunięciu czujnika błąd nie powraca myślę, że jest dobry. Po podpięciu do omomierza jak delikatnie naciskam na bolec wartość omomierza płynnie się zmienia. Między stopkami zewnętrznymi omomierz pokazuje mi 0,01 ohma, między środkową stopką a zew. lewą 3,9 ohma a środkową i prawą 4,0 ohma. Przy próbie ruszenia ręką sztangi jest moment, że trzeba ją popchnąć delikatnie do końca. Stąd myślę, że turbo do wyjęcia i regeneracji. Mam nadzieję, że moje rozumowanie jest prawidłowe. Pozdrawiam.
|