View Single Post
Stary 01-10-2019, 10:06   #55
jossy
ford::beginner
 
Imię: Vadim
Zarejestrowany: 27-08-2019
Skąd: Ukraine
Model: Ford Fusion Energi
Silnik: 2.0
Rocznik: 2016
Postów: 46
Domyślnie Odp: "MyFord Mobile" - aplikacja do komunikacji z samochodami

Cześć chłopaki, wymieniłem stary modem na nowy, który dostałem od C-Max Energi 2013 i oto co mam:
* - Synchronizacja 3.2 (kupiłem go z europejskiej wersji EcoSport z 64Gb)
* - TCU GM5T-14G087-AF

Kody ForScan:
TCU:
* 754-01-01 B862 67

Sync3:
7D0-01-01 2A2A 0502 0034
7D0-01-02 0289 0286 8A77
7D0-02-01 5553 0101 C044
7D0-02-02 0240 9000 00AD
7D0-02-03 0005 E1
7D0-03-01 0003 0000 00DE
7D0-04-01 0100 0200 03E2
7D0-04-02 0001 DE
7D0-05-01 1AC2 1AA4 2BA2
7D0-05-02 D0AE
7D0-06-01 805E
7D0-07-01 0700 3300 0019
7D0-07-02 0000 171C 0013
7D0-07-03 0056 566D 00FA
7D0-07-04 6A4C

Problem polega na tym, że nie otrzymuję numeru seryjnego TCU w Sync3, po prostu puste pole i nie pojawia się komunikat weryfikacyjny na ekranie. Nie jestem pewien, ale ForScan pokazuje „Tryb autoryzacji” dla modemu, którego z niektórych powodów nie mogę zresetować. Czy nadal jest ściśle związany z C-Max, z którego wziąłem TCU?
https://prnt.sc/pd8td6

https://prnt.sc/pd8vni

Ostatnio edytowane przez jossy ; 01-10-2019 o 12:56
jossy jest offline   Odpowiedź z Cytatem