View Single Post
Stary 09-10-2019, 21:56   #64
tedi_k
FCP member
 
Avatar tedi_k
 
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,675
Domyślnie Odp: "MyFord Mobile" - aplikacja do komunikacji z samochodami

Cytat:
Napisał mmazury Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
W przypadku aut elektrycznych zasięg odgrywa główną rolę...
Tyle, że ten TCU z Lincolna bez przeprogramowania nadaje się co najwyżej do Fusion HEV/PHEV. Nie wkładałem, bo sprowadzam jedynie auta z TCU.
Jest jeden Fusion PHEV w Częstochowie bez TCU (bardzo się zdziwiłem, że jest taka wersja...) - więc jeśli właścicel byłby zainteresowany dość gruntową rozbiórką auta (w Fusion HEV/PHEV TCU jest pod tylną półką, przy krawędzi tylnej szyby lekko po prawej stronie auta) - trzeba zdemontować całość tylnych plastików i wyjąć tylną półkę, to można by eksperymentować czy jest coś w ogóle do zrobienia. Podejrzewam, że zasięg po prostu się pokaże.

BTW - ja to mam takie podejście, że czyjąś skłonność do "sumiennej pracy" oceniam po różnych "drobiazgach" - na przykład po treści i formie oraz szczegółowości wpisów i postów...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wystarczy popatrzeć i poczytać.
No i tyle w temacie "sumienności i dumy"Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
tedi_k jest offline   Odpowiedź z Cytatem