U mnie wtyczka podgrzewacza wygląda ok. Wymieniłem dzisiaj oringi w przewodzie (wlot i wylot z filtra) oraz w odpowietrzniku ale bez zmian. Nadal powietrze jest w wężyku a silnik chodzi puki co normalnie. Zastanawiam się czy gaśnięcie nie jest spowodowane inną przyczyną niż trochę powietrza w paliwie ponieważ na pracującym silniku odkręciłem odpowietrznik i wpuściłem sporo powietrza, a silnik nawet się nie zająknął. Kumpel miał podobny problem w CRV i okazało się, że padł mu czujnik ciśnienia w szynie CR. Czy jest w Kudze taki czujnik? Może w tym kierunku poszukać.
Zauważyłem jeszcze, że przy otwarciu wlewu paliwa jest taki odgłos zasysania powietrza jakby w baku było podciśnienie albo nadciśnienie - dokładnie nie wiem w którą stronę.
Czy któryś z kolegów mógłby sprawdzić u siebie czy paliwo idzie z powietrzem?
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka