View Single Post
Stary 15-11-2019, 15:53   #5
Yabollek
ford::average
 
Imię: Grzesiek
Zarejestrowany: 18-09-2009
Skąd: Kraków
Model: Mondeo Mk3
Silnik: 2.0L Duratorq DI HPCR (125PS)
Rocznik: 2006
Postów: 182
Domyślnie Odp: Brak turbo w przedziale 1800-2300, powyżej regauje jak zdrowy

Sterowanie łopatek jest przez podciśnienie.
Na wyłączonym silniku cięgno gruszki idące do łopatek jest na maxa wsunięte w gruszkę, po włączeniu silnika podciśnienie się pojawia i cięgno całkowicie wysuwa się z gruszki.

Czyli wygląda na to że sterowanie podciśnieniem działa (cięgno się rusza) przynajmniej 0/1.

Domyślnie łopatki są ustawione tak aby maxymalnie turbina dostawała najwięcej gazów, a przy wysokich obrotach łopatki ograniczają przepływ aby jej nie rozwaliło.

Czyli jeśli dobrze rozumuję to pomimo ruszania się cięgna łopatki z jakiegoś powodu nie są odpowiednio ustawione, a przy wysokich obrotach moc spalin jest na tyle duża, że dostaję silnik mocy.
Czyli wygląda jakby łopatki były cały czas w pozycji ograniczającej dopływ ci by sugerowało np. zerwane sterowanie łopatkami..

Choć może jest źle zestawiona długość cięgna, i po prostu łopatki na niskich obrotach nie są wystarczająco mocno ustawione....

Ostatnio edytowane przez Yabollek ; 15-11-2019 o 15:55
Yabollek jest offline   Odpowiedź z Cytatem