Cytat:
dwusprzęgłowa skrzynia VW(różnie się nazywa w różnych autach) działa idealnie w każdych warunkach i nie da się jej zmusić do szarpnięcia
|
To fakt, gdy jechałem demonstracyjnym Golfem z salonu (benzyna 150 KM), to myślałem że ręcznego nie spuściłem.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dynamiczne włączenie się do ruchu było niemożliwe, dopiero od 2 biegu było w miarę ok. Już lepsze odczucia miałem z jazdy nową Kią Ceed (140 KM, też z dwusprzęgłówką).
Może to kwestia przyzwyczajenia i wyczucia pedału gazu, ale tam gdzie Galaxy już zwija asfalt i mieli kołami, to w powyższych dopiero da się jako tako ruszyć.
Wracając do tematu, to tak, u mnie też Powershift się gubi jak z postoju próbuję szybko ruszyć. Gdy da mu się 0,5 sekundy po puszczeniu hamulca i przyciska pedał gazu zdecydowanie ale nie gwałtownie, to jest ok i przyśpiesza gładko że aż miło.