View Single Post
Stary 29-12-2019, 18:35   #522
patrykvaio
ford::beginner
 
Avatar patrykvaio
 
Zarejestrowany: 06-05-2018
Model: Courier 1.0
Silnik: 1.0 ecoboost
Rocznik: 2016
Postów: 15
Domyślnie Odp: Chiptuning 1.0 ecoboost 3-cylindrowca

Cytat:
Napisał ecoman Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Witajcie świątecznie! :>

Zrobiłem w Warszawie na Bemowie chiptuning modułu sterujacego w mojej Fiescie: 1.0 Ecoboost, 100KM (31800 km). Wcześniej założyłem nowy układ wydechowy Milltek za oryginalnym katalizatorem. Nowa rura ma fi 62mm (fabryczna fi 45), bez tłumika środkowego, tylko jeden końcowy z dwiema rurami wylotowymi. Wszystko ze stali nierdzewnej. Taka modyfikacja, jak się później okazało, na hamowni dała mojej Fieście wynik 181 Nm i 107 KM. Dźwięk tłumika bardzo przyjemny, sportowy o niskim brzmieniu, przy delikatnej, spokojnej jeździe prawie niesłyszalny. Natomiast przy przyspieszaniu ryczy! Tuningowca poprosiłem o modyfikację ECU na około 130 koni, bo nie chciałem tak na maxa nadwyrężać silnik w mojej Fieście. No i wyszło 226 Nm i 133 KM (na benzynie 98 oct.) Dynamika i przyspieszenie od razu odczuwalne. Nie zauważyłem wzrostu zużycia paliwa. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Czy dalsze zwiększenie parametrów może zaszkodzić silnikowi? Co o tym myślicie?


Ja mam przejechane 56 tys z czego 40 zrobione na modyfikacjach . Osobiście przeszedłem na olej 5w30 ams oil z modyfikatorem tarcia. Olej zmieniam co 8 tys i nie widzę żeby coś się działo [emoji16]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
patrykvaio jest offline   Odpowiedź z Cytatem