Cytat:
Dlaczego odbierasz takie auto? Przed odbiorem sprawdź czy jest ok i podpisz odbiór auta. Nie rozumiem po co ta zabawa.
|
Z jednej strony niby tak, ale z drugiej... te serwisy mają takie podejście do klienta, że w pewnym momencie klient zaczyna się zastanawiać, czy to jednak nie on jest głupi.
Sam jak na razie trafiłem dwa razy na takie podejście. Dwa razy z rzędu. W różnych ASO w Warszawie.
W temacie door protectora:
„Tego nie zrobimy na gwarancji bo nie ma akcji serwisowej.”
„Ten typ tak ma, nic się nie da zrobić.”
„Możemy wziąć na serwis, ale to zajmie co najmniej kilka dni. A jak ford stwierdzi, że wszystko jest jednak dobrze to będzie trzeba zapłacić za nieuzasadnioną naprawę.”
„A to wystarczy nasmarować, wyrobi się.” (przy przebiegu 11kkm, taaa...)
W temacie wypalania GPF:
„No tak, czasem co 300 km trzeba wypalać.”
„No tak, co tankowanie.”
„Tak, to normalne.”
„Tak, częściej niż DPF.”
W temacie lamp:
„Świecą dobrze, nic nie możemy zrobić, są ustawione poprawnie.”
„Trzeba podpinać pod komputer, więc SKP tego nie zrobi.”
„Nic nie zrobiliśmy, ale 90 zł się należy, bo jednak serwisant poświęcił czas...” (!!!)
O tym, że ASO nie aktualizuje Sync do 3.4 w modelach z 2018 i 2019 też zapomnijcie.
Mam jeszcze kilka drobnych problemów - na szczęście nie takich o jakich tu piszecie. I normalnie obawiam się jechać do ASO bo znów to ja wyjdę na idiotę. A przecież oczekuję tylko sprawnego auta - czyli tego, za co zapłaciłem!