View Single Post
Stary 19-02-2020, 21:45   #4
Meniumeh
ford::average
 
Zarejestrowany: 13-07-2017
Model: Kuga
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2009
Postów: 161
Domyślnie Odp: 1.8 TDCI szarpie przy 1800 - 2000 obr - ktoś ma rozwiązanie?

EGR zaślepiony oczywiście. Wszystkie filtry z płynami wymienione niedawno. Rury i węże sprawdzane i brak jakiś uszkodzeń czy pęknieć. Dalej jest to pulsowanie w zakresie 1800-2000 3 i 4 bieg.

Czujnik ciśnienia paliwa czyścić ale jak? Wątpię żeby to miało związek bo ciśnienie zawsze jest takie samo.

Sprawdzałem luz na sztandze turbo i na zgaszonym silniku mogę ją ruszać . Widać, że ośka/trzpień nastawnika turbiny ma luz ale czy tak ma być to to już efekt zużycia?

Sprawdzę ten luz jeszcze u kogoś kto nie ma szarpania jak to wygląda.
Meniumeh jest offline   Odpowiedź z Cytatem