View Single Post
Stary 20-02-2020, 13:44   #7
garymarlin
ford::average
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: Ząbki
Model: Focus MK3 Titanium
Silnik: 2.0 TDCI 140KM 6MT DPF
Rocznik: 2013
Postów: 148
Domyślnie Odp: 1.8 TDCI szarpie przy 1800 - 2000 obr - ktoś ma rozwiązanie?

A czy możliwe jest że zawór sterujący podciśnieniem które z kolei steruje turbiną, nie działa jak należy i w konsekwencji turbo inaczej ładuje? 1800-2000 rpm to właśnie zakres kiedy turbo wstaje... Może sprawdzić w Forscanie MAP w tym zakresie jak szarpie/faluje. Do tego chyba jest jeszcze w sterowniku jakiś PID który mówi o nastawieniu kierownicy wlotowej w turbo?

Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
garymarlin jest offline   Odpowiedź z Cytatem