Cytat:
podpinasz zasilanie z oddzielnego akumulatora +-
|
a nie napisałeś aby lawetę przy okazji przyszykował ? , przecież jest funkcja serwisowa żeby cofnąć tłoczki.
Cytat:
Gdzieś czytałem , ale własnie nie moge znalezć gdzie ,że po wymianie jest jakas sekwencja
|
Aktywacja trybu serwisowego
- Włącz zapłon.
- Wciśnij i przytrzymaj pedał przyspiesznika i ustaw przełącznik EPB w położeniu zwalniania (w dół). Wciskaj nadal pedał przyspiesznika i EPB.
- Wyłącz zapłon, następnie włącz w ciągu 5 s. Wciskaj nadal pedał przyspiesznika i przycisk EPB.
- WSKAZÓWKA: Układ EPB będzie wyłączony, co uniemożliwia włączenie hamulca postojowego do chwili zakończenia serwisu i wyłączenia trybu serwisowego (konserwacji). Będzie się świecił żółty wskaźnik EPB, a w centrum komunikatów będzie widoczny napis Tryb konserwacji.
- WSKAZÓWKA: Podczas wymieniania tylnych klocków hamulcowych w trybie serwisowym (konserwacji) tłoczek zacisku hamulcowego musi być wciśnięty w obudowę. Tłoczek zacisku hamulcowego nie musi się obracać podczas wciskania.
- Wyłącz zapłon, następnie zwolnij pedał przyspiesznika i przełącznik EPB.
Wyłączenie trybu serwisowego
- Włącz zapłon.
- Naciśnij i przytrzymaj pedał przyspiesznika i ustaw przełącznik EPB w położeniu włączenia (do góry). Wciskaj nadal pedał przyspiesznika i przycisk EPB.
- Wyłącz zapłon, następnie włącz w ciągu 5 s. Wciskaj nadal pedał przyspiesznika i przycisk EPB.
- WSKAZÓWKA: Układ EPB całkowicie włączy i zwolni hamulec postojowy, aby zapewnić wystarczającą szczelinę powietrzną między tylnymi klockami hamulcowymi a tarczą hamulcową.
Zwolnij pedał przyspiesznika i przycisk EPB.