Cytat:
Bazuje na różnicy ceny nowego samochodu i jego wartości rezydualnej na koniec kontraktu, dzięki czemu w firmie mojej konkurencji przedstawiciele handlowi mając budżety na wypasione Mondeo wyhaczyli z wyprzedaży rocznika z placu w tej samej cenie nie tak całkiem biedne, wychodzące z produkcji 520d F10 czy A6 C7.
|
Ten biznes nie ma nic wspólnego z utratą warości pojazdów a jest dużo bardziej rentowny niż sprzedaż auta Kowalskiemu z ulicy i opiera się wyłącznie na bardzo dużej różnicy w cenie zakupu dużego pakietu aut w stosunku do ceny katalogowej, której ten Kowalski nigdy nie osiągnie + krótki leasing, a jak jest roczna czy dwu letnia używka ( to spłaco go jeszcze najemca krótkoterminowy ) zyskują podatkowo , kosztowo i komuś się na końcu wydaje , że trafił super okazje kupując w ****ianej cenie rocznego potworka typu 518D
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ... masakrycznie przepłaconego zresztą zwróć uwagę , że sam podajesz modele aut , które się już nie produkuje i nikt w europie nie chce już kupić ...no i jak w serialu jest radość z audika prawie nówki
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Bump:
Cytat:
Bazuje na różnicy ceny nowego samochodu i jego wartości rezydualnej na koniec kontraktu, dzięki czemu w firmie mojej konkurencji przedstawiciele handlowi mając budżety na wypasione Mondeo wyhaczyli z wyprzedaży rocznika z placu w tej samej cenie nie tak całkiem biedne, wychodzące z produkcji 520d F10 czy A6 C7.
|
A jak już wtrąciłeś w to przedstawicieli handlowych ... to potem masz całe place tych 2-3 letnich białych lub czarnych perełek , których nie bardzo kto ma kupić , bo dla Kowalskiego na etacie to nie ten pułap a z działalności gośc woli dopłacić kilka stówek do raty niż jeżdzić opierdzonym bida edyszyn autem
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.