Odp: Prąd sterowania elektrozaworem
Ale jeszcze dobrze, że nie kazali kupić całego drugiego auta.
Ale spróbuję Tobie pomóc w tym problemie.
Masz zawór przykręcony na dwie śrubki do ściany grodziowej.Z lewej strony wychodzą dwie końcówki do rurek powietrznych podciśnienia.Górny przewód idzie poprzez trójnik obok zbiorniczka podciśnienia do Vacum pompy.
Dolny przewód, rurka podciśnienia idzie bezpośrednio do gruszki turbiny(zaworu Pierburg). Z prawej strony tego zaworu jest przewód który idzie do rury powietrza filtra powietrza, nie ma znaczenia, to jest tylko przewod upuszczajacy podcisnienie.
I na dole masz wtyczkę elektryczną, nie przejmuj się napieciami, bo nimi steruje sterownik silnika PCM, ECU , ECM, jak kto go tam nazywa.
Jak chyba wiesz, turbo działa pod obciążeniem, jak się jedzie z kompletem pasażerów, lub pod górę, to wtedy chce podać maksymalną wydajność.
Bo na postoju, jak silnik pracuje, to tylko sie obraca, jak dodasz dużo gazu to trochę zwiększy wydmuch, ale niewiele.
Jeżeli masz tak podłączone przewody, jak napisałem, to po uruchomieniu silnika, na wolnych obrotach sztanga turbiny, w tej gruszce, musi być ściągnięta maksymalnie do góry.
Dopiero w czasie jazdy, przy różnych obciążeniach, i podawaniu zmiennych wartości prądu, ta sztanga pracuje, czego Ty nie widzisz, bo siedzisz za kierownicą.
Sprawdż, i napisz co wyszło.
|