Cytat:
Do przodu idą trzy przewody. Dwa do APIM'a (VIDEO - i VIDEO + ) i jeden do BCM'a ( LIN ) i później tylko aktywacja. Zrobisz ją FORScanem - (nie trzeba włączać trybu inżynieryjnego.) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
Aktywowałeś funkcję tylko w module APIM (rear camera), czy w BCM też coś załaczałeś?
Ok, chyba już wiem jak to wszystko połączyć i podpiąć.
Wg schematu dla Kugi zasilanie należy pobrać ze skrzynki bezpieczników w komorze silnika (BJB) - bezpiecznik F28 (dla aut z systemem start/stop czyli tak jak u mnie).
Zatem muszę przygotować sobie nową wiązkę od kostki w podsufitce (gdzie dochodzą jeszcze przewody od kamery), w planie mam zamiar zejść prawym tylnym słupkiem do bagażnika i tam w okolicach progów przejść w okolicę schowka. W tym miejscu będzie pierwszy odczep do BCM. Dalej w okolicę APIM, tam kolejny odczep. Pozostałe 2 przewody muszę przeprowadzić do komory silnika (albo do kostki C214 lub C934 jeśli jest w kabinie będzie to pewnie prostsze) i tam złapać gdzieś GND oraz (+) z bezpiecznika 28.
Gdzie jest w aucie kostka C214??!!
Podpowie ktoś czy takie prowadzenie nowej wiązki będzie poprawne i jak porozbierać kolejne elementy osłon progów/wiązek żeby nic nie uszkodzić?