View Single Post
Stary 11-07-2020, 14:37   #16
Lukasz2525
ford::expert
 
Zarejestrowany: 29-12-2011
Model: Focus mk2 fl
Silnik: 2.0 Tdci 136 km
Rocznik: 2008
Postów: 2,611
Domyślnie Odp: Programowanie sterownika po wymianie FAP i uzupelnieniu EOLYS

Cytat:
Yagr
trasa minimum 30 min z prędkością około 140-150 km/h (szybciej 1.6 tdci nie lubi i potrafi wydmuchać oring na wtrysku)
A po co z taką prędkością, jak to chodzi o obroty i temperaturę, a nie prędkość? Dodatkowo jadąc tak szybko mocniej chłodzisz silnik i wydech, a nie o to chodzi.

Ja u siebie wypalam dpf do 15 minut max, 3 bieg +- 3700 obrotów to około 90 km/h lub 4 bieg +- 3700 obrotów to około 130 km/h, nie ma sensu żebym leciał 200 na 6 biegu, a i nie wiem czy chociaż takie obroty on wtedy ma.


Ważne żeby to była stała jazda z taką prędkością, dlatego najlepiej na autostradę wyskoczyć, na obwodnicy jest ciężko, bo ciągle coś jedzie i trzeba zwalniać, a poniżej 3 tysięcy już znacznie spada temperatura na wydechu. Ogólnie mega ciężko zgrzać dpf do ponad 450 stopni, cały czas jazda ponad 3500 obrotów, nogę z gazu zdejmiesz i spada, dlatego bez sensu jechać z większymi prędkościami i go chłodzić. Polecam forscana, są temperatury w kacie, w filtrze i grzanie świec (przynajmniej w 2.0 tdci pokazuje), jak grzeją w czasie jazdy, to wiadomo że się wypala, normalnie gasną po max 2 minutach, nawet jak płyn ma 30 stopni, jak grzeją na rozgrzanym silniku to się wypala.
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg received_580493372653237.jpg (11.8 KB, 29 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg received_1194318020921851.jpg (11.5 KB, 25 wyświetleń)

Ostatnio edytowane przez Lukasz2525 ; 11-07-2020 o 14:44
Lukasz2525 jest offline   Odpowiedź z Cytatem