View Single Post
Stary 30-07-2020, 23:18   #3
darq_1
ford::average
 
Zarejestrowany: 28-01-2016
Skąd: Bielsko-Biała
Model: Fusion, Grand C-max
Silnik: 1,4 TDCi, 1.6 ecoboost
Rocznik: 2003, 2013
Postów: 60
Domyślnie Odp: Momenty dokręcania śrub - 1.4 TDCi

Sprawdzałem testerem i wyszlo ze uszczelka przepuszcza płyn chłodniczy. W 3 tygodnie cały płyn ze zbiorniczka zniknął. Wycieków nie ma temu postanowiłem kupić tester i sprawdzić uszczelke. Głowice chce dać do planowania. Teraz czy dobrze rozumie jeżeli głowica będzie po planowaniu niższa o 0.05mm a uszczelka była z 1 nacięciem(grubość 1.35mm) to musze kupić uszczelke z 4 nacięciami(grubość 1.40mm)? A co w sytuacji gdy planowania będzie 0.07mm wtedy uszczelka o grubości 1.45mm?
darq_1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem