Cytat:
Dodać należy że wspomniana "przegazówka" służyła konkretnemu celowi - pozwalała łatwiej połączyć koła zębate w skrzyni biegów pozbawionej synchronizatorów (lub jeśli były zjechane). A swoją drogą jeszcze do niedawna niektóre skrzynie biegów pozbawione były synchronizatorów na pierwszym biegu i żeby go włączyć bez zgrzytu, należało najpierw zatrzymać auto, wrzucić luz, puścić sprzęgło, dodać gazu ponownie je wcisnąć sprzęgło i włączyć "1".
Jak ja się cieszę, że to już historia.
;-)
Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
|
Przy rozpędzaniu pomagało ze skrzynią. Wiedza to dobrze kierowcy miejskich Ikarusów którzy mieli wyraźnie przerośnięty biceps prawej ręki.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ale też stosowało się przy redukcji