Cytat:
Jeździłem Kuga ze statycznymi ledami, a w swoje mam adaptacyjne i jest różnica. Nie wyobrażam sobie teraz nie mieć adaptacyjnych. Te światła są świetne. Warto zdecydowanie do nich dopłacić. Auto praktycznie cały czas poza miastem jedzie na długich światłach i jak coś jedzie z naprzeciwka to lampy długie skrecaja na boki oświetlając pobocze. Tak samo jak siądziemy komuś na tyłek. Do tego skręcają na zakrętach w oparciu o kamerę (ta śledzi pasy na jezdni) oraz ruchy kierownicą.
Z tą mocą i wyprzedzaniem to bym się tak nie rozpędzał bo różnica w przyspieszeniu między 2.0 ecoblue 190KM, a 1.5 ecoboost 150KM to tylko 1 s. Jeździłeś chociaż tym 1.5?
Wysłane z mojego HD1903 przy użyciu Tapatalka
|
Dwie kwestie:
1) nie wypowiadałem się na temat 1,5 ecobost. Kolega pytał o diesle więc o nich się wypowiedziałem,
2) ale skoro mnie wywołałeś to... 400 NM i temat wyczerpany co do przyśpieszania (1 s... to może przy 0 - 100 w warunkach laboratoryjnych, przy jednym kierowcy i bez "w morde winter", bagaży o spalaniu nie mówiąc
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ).
I żeby nie było, nie mówię, że benzyna jest zła (sam użytkowałem w Karoq-u 1,5 TSI 150 KM przez ponad rok), ani który napęd jest lepszy/gorszy. Wszystko jest kwestią potrzeb
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
PS. Dodam jeszcze coś o spalaniu. W mieście i w korkach średnie spalanie mam w granicach 7,0 - 7,5 litrów/100 km. Na trasie na krajówkach jadąc 120 - 140 km/h spalanie między 5,0 a 6,0 litrów/100 km. Przy 90 km/h, przy jednostajnej jeździe nawet poniżej 5 litrów czasem bierze. I mówię tu o 2 dorosłych osobach i dwójce dzieci z gratami w bagażniku oraz
o płynnej jeździe z dziećmi. Po podpięciu przyczepy z koniem (+/- 1600 kg) spalanie miałem około 9,0 - 9,5 l/100. Wiem, że spalanie jest od wielu czynników zależne, ale te wyniki, przy prawie 200 koniach, gabarycie auta i napędzie 4x4 są zadowalające.