View Single Post
Stary 10-02-2021, 13:08   #123
Skurek20
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Odbiór auta i spostrzeżenia eksploatacyjne

Cytat:
Napisał gzik Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jako wierny użytkownik marki Ford (Mondeo mk3, mk4, Focus mk2 i aktualnie Kuga 2) zastanawiam się nad kupnem Kugi 3. Z powodów podatkowych w grę wchodzi wersja 2,5PHEV. Jedyną alternatywą na tą chwilę są RAV4 hybrid i Mazda 6 2.2d.
I tu mam pytanie:
Czy ST line bez pakietu X ma sens? Bardzo ciekawi mnie to dodatkowe wyciszenie szyb z przodu. Czy to robi różnicę przy powiedzmy 140-160 km/h?
A może lepiej wziąć Titanium X z pakietem Driver assistance i Winter (oba must have) i dobrać technology do tego?
Wyciszenie szyb jak najbardziej ma sens. Auto jest ciche. Jeśli to porównuje aż z RAV4, to na jeździe testowej ravką musiałem głośno mówić do handlowca z Toyoty żeby mnie słyszał. Tu wprawdzie nikogo nie zabierałem i jeżdżę równo 130, ale muzyki nie robię głośniej pomiędzy jazda miejska a trasą. Jest po prostu cicho. Do tego wycie RAV4 przy przyspieszaniu jest nieco denerwujące. Tu tego nie słychać. Auto oczywiście jest nieco głośniejsze przy przyspieszaniu, ale nie ma tego gwizdu który mnie denerwował zarówno w Toyocie jak i w Hondzie CRV.
Jak ja sobie przeliczałem to co "must have", a to ile to kosztuje w poszczególnych wersjach, to mi wyszło że najtańsza była Vignale. Wprawdzie sam wózek kosztuje krocie, ale pakiety potem są sporo tańsze, więc w efekcie stline x z tymi pakietami które chciałem było o kilkaset euro droższe.

Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka
  Odpowiedź z Cytatem