Odp: duszacy smrod spalin po wyjsciu z auta... i w kabinie przy cofaniu
Co to Twojego problemu to ja osobiście nie spotkałem się z innymi przyczynami podwyższającego się poziomu oleju niż:
1. DPF ma ciągły tryb wypalania i po przerwaniu wypalania gaszeniem silnika nadmiar paliwa trafia do miski.
2. Wtryski leją. Podają zbyt dużo paliwa zbyt dużym strumieniem i silnik nie jest w stanie tego przepalić. Nadmiar trafia do michy.
3. Jest nieszczelność na pompie paliwa i paliwo dostaje się do oleju tamtędy.
U Ciebie dochodzi jeszcze problem w wypalaną uszczelką co raczej numer 3 dyskwalifikuje.
Co do uszczelki kolektora, nie wiem z jakiego materiału jest zrobiony sam kolektor, ale może jest zwichrowany i uszczelka przepuszcza cały czas w tym samym miejscu.
Samochód kopci na czarno? Co ile wypala DPF?
|