Cytat:
Koledzy czy ktoś usunął objaw brzęczenie?
|
Wprawdzie u mnie to nie 1.5 eb tylko 1.6eb ale u mnie po zdjęciu osłony turbo okazało się że: jedna szpilka kolektora jest totalnie wykręcona za chwile by wypadła a kolejne 2-3 szpilki można wykręcić ręką bez narzedzi. Pozostałe też siedziały bardzo lekko. Kolektor ewidentnie odstawał od głowicy choc wygląda na to, ze uszczelka wzglednie uszczelniała. Mogła uszczelka wpadac w wibracje i gwizdać. Jak poskładam całość to sprawdze czy to było to. Poza tym turbo widać u mnie ma już pokaźny luz (po 306tys.km spodziewałem się tego choć olejem jeszcze nie pluje przesadnie) chyba wyczuwam zapach nowego hybrydowego turbo
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Może w 1.5eb też warto sprawdzić czy turbo prawidłowo jest połączone z głowica.