Cytat:
Zastanawia mnie tylko ta zbieżność że akurat po wymianie sprzęgła i oleju raptem wariuje mechatronika gdzie zawory nie były w ogóle ruszane. Czy ilość oleju może mieć wpływ na mechatronikę.
|
Na szarpanie pomogła kalibracja sprzęgieł.
Na błąd pomogło porządne podładowanie akumulatora nie "inteligentnym prostownikiem". Skrzynia rusza płynnie. Zmienia biegi płynnie.
Ale znowu jest inny problem.
Na zewnątrz zrobiło się cieplej i po rozgrzaniu się skrzyni (temperatura oleju na forscanie jakieś 75 stopni), przy szybszej (normalnej) zmianie pozycji z P na D jest ostre łupnięcie. Raczej nie szarpnięcie tylko bardziej huk. Nie ma tego jeśli w trakcie przełączania zawaham się choćby na ćwierć sekundy na R czy N.
Na zimnym tego nie ma.
Czy w skrzyni jest jakiś termostat i chłodnica do oleju?