Odp: Chcesz kupić Transita? Tu pytamy o auta z ogłoszeń
Nie bardzo widzę sens kupowania silnika 185 KM czy nawet 170KM do serwisówki L3H2 z małymi przebiegami. Wiadomo, że duże moce przydają w trasach. Przy jeździe dookoła komina to zmarnowana kasa. No i jakby nie było - im mniejsza moc - tym też mniejsza awaryjność. W komercyjnym aucie które ma pracować i zarabiać to podstawa jest...
Bardziej zastanawiałbym się nad wyborem przełożenia przekładni głównej, niż nad silnikiem - w przypadku serwisówki miejskiej (jeżeli zamiawiałbyś nowe auto).
Co do skrzyń automatycznych - to fordowska konstrukcja Select Shift, klasyczny automat z konwerterem momentu, plus możliwość ręcznego sterowania wszyscy je chwalą. Nie spotkałem się do tej pory z jakimiś krytycznymi uwagami na ich temat. Z tym, że automat 6-cio biegowy to tylko FWD, ale słyszałem o nowym automacie do Transita 10-cio biegowym, tylko do RWD L4. Szczegółów nie znam.
__________________
Zgredzik
Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 16-06-2021 o 11:55
|