View Single Post
Stary 08-07-2021, 18:59   #34
krangoti
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 02-06-2021
Model: Focus mk III
Silnik: 1.6 105km econetic
Rocznik: 2012
Postów: 16
Domyślnie Odp: DPF temperatura za niska przy regeneracji

Kurcze, mam taki sam problem. Samochód przy 130-140km/h wchodzi w tryb awaryjny. Po dłuższym dystansie wyskakuje check engine. P244C - zbyt niska temperatura katalizatora podczas regeneracji blok1. Przy okazji, w rurze pomiędzy turbina, a filtrem powietrza zbiera mi się sporo oleju co podobno spowodowane jest zapchaniem dpfu i robieniem ciśnienia. Mechanik stwierdził, że wyciąć DPF. Będę jechał do bardziej autoryzowanego serwisu - ale nie wiem jak zbytnio ugryźć temat, czy faktycznie DPF może powodować wywalenie oleju do tej rury? Często wspominacie o temperaturach wypalania, o świecach, parowniku - czy takie checki mogą zrobić wszędzie czy robi to jakaś konkretna dziedzina mechaników?
krangoti jest offline   Odpowiedź z Cytatem