View Single Post
Stary 13-07-2021, 22:52   #93
Rafał K.
ford::average
 
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 14-01-2020
Skąd: Lublin
Model: Transit Courier
Silnik: 1,5 75KM Duratotq
Rocznik: 2019
Postów: 52
Domyślnie Odp: 1.5 tdci 100 hp parę pytań po 3k przebiegu.

Wybitni "inżynierowie Forda" przejeżdżając na świeżo wymienionym oleju dystans około 200 km po drogach szybkiego ruchu, poza terenem zabudowanym dokonali nie lada odkrycia. Zakładając że " jeden raz" to książkowe 15 000km, to przyjmując tylko ten niższy parametr żywotności ( 10 razy), stwierdzony przez nich na " stanowisku warsztatowym" i podczas analizy parametrów komputera, dokonali przełomowego odkrycia. Pomijając fakt, że po tygodniu " testów oddano mi auto z usterkami lakierniczymi, co serwis zupełnie zignorował, twierdząc że były one już w chwili przekazania przeze mnie auta do serwisu, co nie jest prawdą. Serwis nadal twierdzi, że nie udowodniłem tego, że samochód posiada wady. Przedstawiona przeze mnie opinia biegłego rzeczoznawcy PZM, oparta na badaniach komisyjnie pobranego w serwisie forda oleju silnikowego, przeprowadzonych w laboratorium Orlenu - została przez sprzedawcę odrzucona. Powód przez nich podany: 1. Zdaniem Sprzedającego Laboratorium Orlenu nie posiadało stosownych certyfikatów. 2 Pobranie oleju odbyło się w sposób niechlujny, bo mają zastrzeżenia co do pracy autoryzowanego serwisu marki Ford w Lublinie. Myślę że nadszedł już czas, żeby super fachowcy " inżynierowie Forda" przedstawili w sądzie swoje racje, skoro zasłaniają się tajemnicami, nie chcąc udzielać ŻADNYCH szczegółowych informacji. W sądzie będą musieli przedstawić wyniki swoich " badań" i " testów" oraz skonfrontować je z przedstawianymi przeze mnie.

Bump: Poza tym moim zdaniem wszystkie osoby mające problem z autami wyposażonymi w te wadliwe silniki powinny się zorganizować. W Polsce nie ma praktyki pozwów zbiorowych, ale trzeba problem nagłośnić na forach społecznościowych i w mediach. Proponuję założyć na FB grupę osób pokrzywdzonych przez nieuczciwych sprzedawców tej marki, wprowadzających celowo w błąd klientów, bo z taką sytuacją bezsprzecznie mamy tutaj do czynienia. W chwili sprzedaży samochodów doskonale wiedzieli o wadzie występującej w tym silniku i ogłoszonej w związku z tym akcji serwisowej. Nie wiem jak WY, ale ja nie byłem o tym poinformowany.

Ostatnio edytowane przez Rafał K. ; 13-07-2021 o 23:22 Powód: błąd
Rafał K. jest offline   Odpowiedź z Cytatem